:)

Trodde jag skulle va sjukt bakis idag, men INTE då:) Mådde lite halvdåligt tidigt imorse, men efter vatten, några alvedon och lite extra sömn mådde jag prima!
Tagit det lugnt hela dagen och blir nog en tidig kväll med massonrav sömn:D

Igår börja vi som sagt klockan sju hos Uffe med champangefrukost, jag försöv mig såklart så fick stressa lite extra, haha, men det gick:) Världens största frukt och ostbord hade vi och massvis med jordgubbar, sjukt gott! Åkte flaket till skolan och lyssnade i aulan alldeles för länge.. Fick betyg och så fick jag även stipendium:) Tack för det! Sprang ut på trappan såklart:D Hälsa på familjen, fick blommor och hämta upp lite mer dricka sen vare FLAK för hela slanten :D Är nog det roligaste jag gjort, så underbart kul!!! Åkte hem efter det och käka med släkten och så, massor av god mat hade dom fixat:) Fick en kamera så i framtiden blir det mer kort utlagda:) Fick även massa jättefina smycken:D och pengar, en vinstlott, blommor och en "bakispåse" tills idag:P  Åkte in till stan igen strax efter åtta och festa:) Först hos Angelica, sen österäng och sen trappen vid rådhuset såklart:D Käka kebab med Martina och Angelica och efter 19 timmars konstant festande bar det iväg mot sängen igen..

HADE SJUKT ROLIGT och kommer sakna klassen massor! <3
Träffa även massa gamla kompisar som man nästan aldrig träffar:)
KUNGKVÄLL helt enkelt, den bästa på läääänge :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Gullunge. Roligt att höra att din dag var underbar. Du är gullig du som räknar upp alla presenter. Kraaaaammmmmm

2009-06-07 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0