:'/

Det här är första gången på en hel månad som jag kan säga att jag mår dåligt, SJUKT DÅLIGT:/  och för första gången på flera månader känner jag inte alls att jag vill åka, inte än och absolut inte så länge. Kunde det inte varit så här innan jag bestämde mig för att flytta bort hela sommaren ? :'(

Dagen har spenderats i sängen, sovandes och gråtandes, även fast jag vet att det inte hjälper. Skulle gärna ligga kvar i sängen med täcket över huvudet hela kvällen MEN måste få klart allt innan jag flyttar grejerna imorgon, sket i att städa dock. Lovat Martina vi ska på bio ikväll, och ska försöka ta mig till Linn och träffa alla innan jag far. Egentligen sjukt opepp på allt, men va fan, här kan jag inte sitta hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: melissa

det är sista stunden ångest tror jag..det går över.håll dig till planen och prova, känn efter om några veckor.. du kommer att ångra dig om du inte åker, men om du ågnrar dig när du väl 'r där så gör det ju inget..love u!=)

2009-06-14 @ 14:45:59
URL: http://melissaeriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Puss gullunge. Så klart att det känns gruvsamt innan du far. Det blir bättre. Älskar dig och även om jag inte är världens bästa mamma så är jag ju i alla fall världens bästa moster och kommer efter dig snart. Sedan kommer ju mamsen och á momma. Kraaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmm.

2009-06-14 @ 20:25:38
Postat av: Mormor

Det är helt normalt att få resfeber.Du ska se att allt kommer att gå bra mycke nya upplevelser och nya erfarenheter.Du är ju inte ensamm och du kommer ju att få besök med jämna mellanrum. Älskar dig gumman vi syns snart igen, du ska se tiden går fort.

2009-06-15 @ 09:16:15
Postat av: Mamma

Jag älskar dig!!! <3<3<3

2009-06-18 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0