:)

Jobbat idag, gick bra, solen sken mest hela dagen och barnen lyssnade:) Bränt mig FULT, haha.. Drog upp armarna så gott det gick men ändå bränt in lite bonnbränna:P och så har vi pikétröjor, sånna med knappar fram, så gått med den lite uppknäppt och fått en sjukt snygg(?) trekant, hmm.. Bränt mig i ansiktet oxå, men satan vad brun jag kommer bli ;)  Himla trevliga jobbarkompisar oxå, så det där står jag lätt ut med en sommar :D

Ledig imorrn och på onsdag så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men det lösersig alltid:) Kanske blir fotboll imorrn, även fast jag hatar att kolla på fotboll på tv, haha, men kul att lära känna lite folk:) Om jag hinner tillbaka efter grillningen i Gnisvärd så..

Lite vill ha mer och vips försvann nästan alla pengar på unibet, haha, dåligt gjort av mig!

På toppenhumör igen :D      FEELS GREAT ;)

kass mobilkamera, men underbar solnedgång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0