Fest och Sol

Va ut igår, första gången på lääääänge och hade sjukt kul :D Va med massa folk från Kneippbyn och sen drog vi vidare till Gutekällarn:) Härligt att träffa lite nytt folk verkligen! Har vart lite segt hittills att bara sitta inne här på kvällarna, men nu så:) Imorrn ere krogshow på Kneippbyn oxå, och sen på fredag åker vi ut till Fide, ska bli skoj :)

Vart ledig idag så va in med släkt och lekte på sommar och vattenland, checka rutchkanorna;) Sen va jag på Hjärt-Lungräddningsutbildning i fyra timmar..

Det är fan helt otroligt hur underbart bra väder det är här! Vart här i två veckor nu och det har regnat och vart dåligt väder EN DAG :D ska iofs regna imorrn, men det är bara skönt, så länge jag slipper jobba i regnet så ;)

Han som hade utbildningen idag sa en himla smart sak - Det är när man är ensam man mår sämst
Och så är det verkligen!! De dagar jag har folk omkring mig är allt himla bra:) Jag tror jag tänker för mycket, känner efter för mycket när jag är ensam, ska sluta med det..

Det går fram och tillbaka, positiv sen negativ, men nu har det varit några POSITIVA dagar! Det är häääärligt ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0