festfestfest:)

Sista utekvällen här innan jag far, så nu ska jag se till att ha riktigt kul:)
Sitter hos Malin och väntar på att hon och Martina ska bli klara så jag får sällskap:)

Vart sjukt trött idag, kom hem fyra inatt efter att ha varit och badat badtunna och kollat på film mitt ute i skogen, haha, sov EN TIMME och sen upp igen för att kika när lllebror gick ut nian, höll verkligen på att somna i kyrkan:/ Vi gick och fika på Sundings med Jenny och sen for vi till Ocke och käka tårta med släkten:) Somna på en gång i bilen hem och vakna inte förrän vi var hemma, gick raka vägen till sängen och sov till klockan halv fem, SJUKT SKÖNT!! Och behövdes verkligen för att jag ska orka ikväll:)

Syns på krogen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0