Flytt

Redan packat en full resväska med kläder till Gotland, och långt ifrån klar, haha, men så ere att va tjej ;) Bara jag orkar lyfta så ere ju lugnt.. Även packat sista flyttkartongen, hade gärna fortsatt men som sagt så har jag slut på kartonger nu, får köpa nya imorgon:) Ska iväg på macken imorrn oxå och hyra släpvagn och sen köra iväg alla lådor till Mattmar nån gång i helgen, och där får dom stå tills jag hittat en ny lägenhet sen, får se hur länge det tar ? Lånat ut typ alla större grejer, typ möblerna och tv:n så är faktiskt inte så mkt grejer att köra bort ändå:)

Förövrigt mår jag som en gud:)

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahaha. Ska dina saker också få plats i Mattmar. Hur ska det gå till ;-) Och Anneli som vill att allting ska stå längst fram, hihi. Nä, ni har säkert räknat ut något bra. Hoppas verkligen du fortsätter skriva blogg när du åker så långt från oss. Härligt att höra att du mår bra. Kram gogumman.

2009-06-08 @ 22:23:31
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

oooooooo vad härligt det måste vara att må som en gud. Hur åker du till Gottland, flyger du eller? Älskar er jäääte mycke. Kram och puss

2009-06-09 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0