Framme

Klev ju upp halv fem imorse och knappt sovit något idag så sjukt trött! Himla skönt att va framme, slippa tänka på tider och försöka fördriva tiden på nåt bra sätt.. Och sjukt skönt att slippa väskorna, haha, tror jag packat MASSA merän jag behöver:P Hade dubbelt så mycket packning som Linda, och sjukt tungt, tur jag är så stark;)

Jättefin lägenhet nere vid hamnen, helt perfekt:) Ska börja jobba på fredag, ska nog gå bra:) Och så har vi kick-off på
torsdag, så det ska bli kul:)

Ska bli en positiv människa igen, se det bra i saker istället för allt dåligt, får se hur det går :P

Imorrn ska vi iaf på Sveriges största glassbar med Christer:) Kanske får nån rundtur då oxå så jag hittar sen:P Men just nu blire SÖÖÖMN :D Linda hälsar oxå:) Gonatt

Förresten så dog batteriet på kameran så tar bilder imorrn Lisa:)


Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt Sabina!

2009-06-17 @ 12:51:47
Postat av: Marina

2009-06-17 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0