FYRA DAGAR

Kan inte fatta att det är sista veckan nu, sen är vi FRIA !
Inga lektioner idag, så bara tre dagar kvar på skolan, och lär nog inte göra så mkt dom dagarna heller:)

Skulle solat med Martina idag, men solen gömde sig, sämre:/ Men kanske svänger in till henne en stund påväg hem ändå, får se :)

Blivit sjuk, inte bra, men hoppas det går över till Fredag så jag kan skrika på flaket som alla andra ;)

Jag mår verkligen toppen!! Inte varit på skolan på 13 dagar, legat och stekt i solen istället, FYRA dagar till studenten och sen två månader utomhus på Gotland, ska bli riktigt skönt, även fast jag kommer sakna folk här hemma.. FEST mest hela veckan och inte ett enda tjafs på nästan två veckor:) Jag NJUUUTER av livet, just nu är det verkligen helt underbart!!

Sista veckan kommer äga, jag älskar'e :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt att ha hela livet framför sig. Varma kramar från världens bästa moster.

2009-06-01 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0