IMORGON

kan inte fatta att det faktiskt är imorgon vi går ut !

KUNGKVÄLL igår, hade sjukt roligt!! :D

Vakna tio i åtta imorse, bakis som ett svin och kunde INTE somna om :/ Så låg vaken, låna datorn, kolla på tv och vänta på Martina:) Klockan tio gick jag iväg på min första OCH sista lektion på över två veckor!! UNDERBART!!

Nu blire städning, tvättning och sen flakpyntning:) Blir en lugn kväll ikväll, vila upp mig inför morgondagen som börjar SJU gott folk, och håller på hela natten lång, så ikväll blir det sömnsömnsömn!!

Har förresten kommit fram till att jag ska sluta ta reda på saker jag egentligen inte vill veta, haha, för det man inte vet lider man inte av ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0