snartsnart

snart har jag packat klart alla grejer i lådor
snart har jag packat färdigt väskan till Gotland
snart har jag städat ur lägenheten och lämnat nycklarna
snart sitter jag på tåget mot Stockholm och senare GOTLAND :D

Lite halvstressigt måste jag erkänna att det är, men va fan, det funkar:) Har just nu hela mitt liv i sovrummet, ser ut som kaos.

Vart barnvakt åt världens sötaste lillasyster idag, kommer sakna goungen MASSOR när jag är borta, är ju trots allt hon som kommer förändras mest under två månader. Känns bra att åka, att leva ett annat liv i två månader:) Men kommer nog antagligen kännas lika bra at åka hem i slutet av sommaren, hem till "det vanliga", till alla man saknat då i två månader.

Vet fortfarande inte vad jag ska göra i höst, men det löser sig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0