tröttare :/

Har städat, tvättat och packat ändå tills jag skaka och frös av trötthet! När jag nästan börja grina av trötthet kände jag det kanske var dags att inta sängen.. Sov en timme, men fortfarande lika trött och seg:/ Åkte o hjälpte pappa lyfta stolar och bord tills imorgon, så hann inte pynta flak, och hade antagligen inte orkat heller, så var lika bra.. Nyss ätit och skullesomna på två sekunder om jag la mig nu, men neeej nu ska här dukas och fixat, så ingen sömn än..

Även att knarkaralkisgrannen skulle laga mat idag,bra gjort, resulterade i två brandbilar, poliser och ambulans och RÖKLUKT i vårt sovrum:@ så var bara till att öppna upp fönstren och nu är det skitkallt istället.

sjukt sugen på chips så nu går jag på affärn.

IMORRN SMÄLLER DET :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar dig gumman. Vi ses snart!

2009-06-05 @ 09:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0