uppdatering

Inte haft datorn nu i två dagar så har inte kunnat skriva nåt.

Började iaf jobba i fredags, gick bra:) Sjukt tungt att lyfta av skyddet på vissa bassänger så kommer bli staaark i sommar ;) Ett himla bra jobb må jag säga, stå och kolla på badande barn mest hela dagarna:)

Åkte till Lindas släkt på kvällen, käka god midsommarmiddag och så:) Men måste erkänna att jag saknade att vara hemma, att käka middag med familjen som jag ALLTID gjort, varenda år! Och att sen festat med de bästa på fröjdholmen hade vart perfekt:) Så, kort sagt, min midsommarafton var min första jobbdag, min första midsommar utan familjen, spenderades med massor av folk jag inte känner, helt nykter och låååååångt ifrån alla jag velat fira den med:/ Men hade ju Linda iaf:) så inte heelt ensam:P

Lite pinsamt egentligen, men jag längtar faktiskt hem, redan! Eller jaa, inte hem kanske, är gärna kvar här på Gotland:) Men längtar efter allt folk hemma.. Tycker ni kan komma hit allihop! Jag är så van vid att ha folk omkring mig, att träffa massa människor varje dag och kunna åka och va med vem jag vill när jag vill.. Att kunna springa upp till pappa så fort jag har tråkigt, att kunna gå ut och festa med alla pinglor mest varje helg, att kunna åka ut till mamma och mörsil på helgerna och att kunna ligga och slöprata med benita på nätterna innan jag somnade. Men det är nog mest för att det min vardag, det jag är van vid och nu är allt så ovant och jag känner INGEN! Blir nog bättre när jag vant mig och när jag lärt känna lite folk här nere:)

Marina och hennes familj kommer ju iaf ner nästa vecka, sen förhoppningsvis pappa, Lisa, Olle, Emil och Elina vecka 28:) Sen kommer Mamma, Andreas, Tony, mormor och Kjell en sväng:) och sen blire party när Martina, Angelica, Sara och Malin kommer ner :D

Aja, ska försöka sova nu, nya tag imorgon:)

Elina och Jimmy<3
Er jag saknar mest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2009-06-21 @ 02:31:36
Postat av: Mamma

Mamma älskar dig!!! <3<3<3

2009-06-21 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0