Valleviken

Barnvakt idag, snurrat runt massa på Gotland, inte bra när kartan e kass, haha :P HItta iaf till Valleviken och vattenfestivalen, som iofs sög.. Men blev skimboard med släkten ist då, och satan vad det var roligt :D Sån ska jag fan köpa!

Tror ALDRIG förr jag haft sånna humörsvängningar som nu när jag är här! Ena stunden känns allt perfekt och jag trivs hur bra som helst, nästa sekund vill jag bara ta nästa flyg/båt/tåg hem! Och inte nog med att jag längtar hem varannan dag, så svänger alla andra känslor och tankar lika fort de oxå.. Det är inte lätt jämt:/

? Vad vill jag ?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad är skimboard. Älskar dig kram puss

2009-06-29 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0