Alla sagor slutar inte lyckligt

Jag måste göra det jag tror jag kommer må bäst av i längden. Jag är less på att inte duga, att aldrig vara bra nog, less på att pendla mellan lyckorus och gråtattacker. Vill du inte ha mig fullt ut så tycker jag vi bara ska vara vänner. Du är min bästa vän, den som vet mest om mig och den som känner mig bäst och jag vill inte förlora dig, vill alltid ha dig kvar! Du är den bästa som finns och jag älskar dig men det funkar inte som det är nu även fast det kasnke funkat förut. Tror egentligen du vet det också. Hoppas du slutar va sur snart och att allt kan bli som det brukade, innan det blev konstigt och fel.
Alla sagor slutar inte lyckligt och det är dags att inse detta, dags att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0