Barnvakt

för tredje gången idag, men det är lugnt för jag ÄLSKAR ungen :D

Även varit duktig att plugga idag, jobbat massa med projektarbetet:)

Ska iväg och jobba sen igen, antagligen ny kampanj eftersom numren tog slut igår, så får hoppas på nåt lättsålt:)

Ska på jobbintervju imorrn oxå:D Hon kommer upp från Gotland och ska hälsa på sin bror, som lustigt nog bor på samma gata som mig:P, så då passar hon på att träffa mig oxå, så hoppas det går bra så jag kan bo på Gotland i sommar:D
Så snart dags att börja tänka på hur jag ska göra med lägenheten och så:/ beror ju lite på hur jag gör efter sommaren oxå ?

Det ska ändå blir skönt att komma bort ett tag:) Även fast det kan bli tufft att inte åka hem på två månader.. Så HOPPAS verkligen jag får jobb nu iaf :D

Bollen är på din planhalva nu, orkar inte bry mig längre

Kommentarer
Postat av: Linda :D

Hoppas det blir Gotland på dej med! Vi ska ha så kul där att det inte kommer kännas som två månader. :D

2009-03-04 @ 17:09:12
URL: http://bassqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0