blandat

Håller med Linda lite, Önskelista: Pojkvän!! Haha :)
Man blir ju lite halvt deprimerad när man bor två, men nästan alltid är ensam ändå:/
Jag vill också ha nån att åka till.
Jag vill också ta pussbilder.
Jag vill också hålla handen.
Jag vill också kunna säga att 'han är min'
tänk vad mysigt att slippa somna själv mest varje natt:) tusan.

har förövrigt inte diskat än, sjukt trist är det och berget växer. får bli om ett tag, eller ?

Kolla nu vad jag fick i lön och tror jag fått FÖR LITE, igen!! Sjukt lesss, hur svårt kan det vara att fixa rätt lön lixom?? Får skicka iväg ett mejl den här månaden också då, hoppas jag får igen det på nästa, men lovar det kommer vara nåt annat som är fel då iallafall!

Blev iallafall glatt överraskad imorse när posten kom och jag hade glömt att jag faktiskt jopbbat på Brinkeboda också, så fick några hundra där oxå :D
Man blir så glad när man får pengar man inte räknat med:)
PLUS att den lönen alltid stämmer!! :D

även att jag mår typ dåligt :/ Vette tusan vad det är, men ska nog försöka pallra mig iväg på skolan ändå, och jobbet:/

Kanske fixat sig med lägenheten oxå:) Kevin och Therese kanske vill bo här i sommar, om dom har råd, så ska in på Östersundbostäder och hämta ansökan för att hyra ut i andra hand:) och så ska jag byta borgensman..
Sen är det bara att hoppas att dom känner att dom har råd, och att jag får det där jobbet på Gotland:)

Linda berätta även igår att vi både kommer få bo i en liten stuga nära havet OCH även ibland en lägenhet inne i Visby ;) Ska bli sjukt kul:D

Kommentarer
Postat av: Marina

Brinkebodalönen var det jag som betalat ut. Vassegod.

2009-04-12 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0