Bra dag :)

Sovmorgon till 13.20 så behövde inte ställa klockan imorse:)
Hann slöa ett bra tag innan jag åkte iväg på skolan för två lektioner.
Matte - Känns nästan som vi börjat om igen, vissa saker är så töntigt lätta så det är inte klokt, men jag klagar inte, härligt att slippa anstränga sig:)
Webdesign- Är mest bara kul. Fick reda på betyget idag oxå så svävade som på moln därifrån, mycket bättre än jag trott:)

Va lite less att jag inte skulle hinna äta nån middag innan jobbet, IGEN, som alla andra tisdagar och onsdagar jag jobbar MEN så ringer min söta syster och frågar om hon ska ta med sin halva pizza som hon inte orka, så inte nog med att jag fick mat, jag fick PIZZA :D Tack älsklingssyster<3

Jobbet gick väl sådär, mest less, men gick hyfsat fort iaf.

Disken väntar fortfarande på mig och nu är det nästan så jag funderar på att gå dit ?

Även att jag är ledig imorrn :D sjukt härligt! Blir nog en sväng på stan och sen gymmet, fan längesen jag träna nu, har ju aldrig tid :/

Blir Mattmar i helgen iaf, vet inte riktigt vad jag ska göra ?
Benita vill jag ska med och kolla på Christoffer på musikdirekt på fredag så får se hur jag gör med det då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0