Bra dag :)

Masa mig iväg tidigt imorse till skolan, försov mig INTE för en gångs skull :D
Fick tillbaka Matteprovet som gick KUNG:D och Engelskaprovet som oxå gått bättre än väntat:)
Åkte iväg på jobbet som gick som en dans på rosor och sen vidare hem och sitter nu och glädjs åt hur bra jag mår, till skillnad från resten av familjen som ligger i magsjuka!

Behövde inte gå på webdesignen imorgon och eftersom det gick så bra på matteprovet så tillåter jag mig själv att hoppa över matten oxå, eftersom de andra ska gå igenom provet imorgon. Min lärare tyckte dock inte som jag, men har iaf slängt iväg ett mejl till Kicki nu, så imorgon blir en LEDIG DAG :D Ska försöka mig på det sista jobbet med projektarbetet och kanske skriva ihop lite till mitt svenskatal? :)
På Fredag är jag oxå ledig eftersom min ENDA lektion går bort då NVI har Engelskt besök:)
Så jag är nu TVÅ lektioner från helg :D

Även att matten är SJUKT LÄTT nu:)
SVEN ÄR KINES OCH SVEN RÖKER !  P^Q Angelica ;) haha

Imorgon blir det LÅÅÅÅÅNG sovmorgon och träning :D

Kanske utgång i helgen ? ;D men börjar kanske ångra mig nu när jag får helg Torsdag klockan 12, funderar på om det blir en extra dag med MAMI i Mattmar istället ? :)

Det mesta är KUNG och jag mår som en GUD :D
enda bekymret nu är hur fan jag ska göra med lägenheten ? men det ordnar sig nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0