Choklad ?

Så jäkla typiskt mig.. Sitter i soffan och kollar på alla de där programmen då sjukt överviktiga människor ska gå ner i vikt SAMTIDIGT som jag trycker i mig massa choklad xD Och så sitter man där och tänker att 'hur i hela världen kan man tillåta sig själv att bli så fet?' , känner genast hur man vill ut o springa för att förebygga fettet att stanna på kroppen MEN stannar istället i soffan och käkar lite mer choklad :P Skulle jag nånsin bli så FET som alla dessa jag nu sitter och nästan skrattar åt på tv, snälla, lås in mig till jag ser ut som mig själv igen, tack:)

Nu har jag iaf förflyttat mig från alla fettprogram, men vette fan vad jag ska göra istället ? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0