....

Åkte tidigt till skolan imorse och jobbade med PA, IGEN, men nu är det bara finslip kvar imorrn och sen slipper vi fundera mer över den där rapporten iaf:)

Jobbet direkt efter skolan, gick väl sådär och nu är jag sjukt hungrig känner jag så kanske ska ta o göra mig lite mat:) Hinner ju inte ens hem o äta de dagar jag jobbar :/

Och Lali, kommer sakna dej oxå nu när vi går ut:( Och alla er andra oxå förståss:) Men får se till att träffas MASSOR ändå ;) <3

Blev sjukt glad inatt när du ringde :') Saknar alla långa samtal vi brukade ha förut! Varför slutade vi med det ? :/

Lättsam dag imorrn, en lektion, matte i 40 min, sen slutar jag:) Ska scanna in grejs t PA och göra det absolut sista innan vi skickar in den.. Sen hoppas jag att jag hinner med en sväng på gymmet:) Hoppas på myskväll sen oxå :) Längesen nu..


Duschen nu , sen sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0