.

Ledig från skolan idag, sjukt skönt, men det är underligt hur fort dagarna går :/ Planerat massor men hann nästan inget ändå:( Va in på stan en sväng, träffa syster och köpte en resväska:P
Jag som trodde jag skulle ha mkt pengar den här månaden, men resväska och flak är då inte billigt, så har nog fan mindre än vanligt ändå :/

Tog mej inte iväg på gymmet utan prioriterade disken istället, finally :P

Gjorde inte iordning mig ett dugg utan gick på jobbet i myskläder, en ful knut på huvet och nästan inge smink, och tror ni inte på faan vi skulle fotas då, PRECIS IDAG, jävla skit, kommer se ut som ett mongo, menmen.. Jobbet gick över förväntan iaf:)

HAHA skulle ringa Desse precis när jag slutat och är så jäkla van att presentera mig i telefon så när hon svara så sa jag 'Hej jag heter Sabina' xD Hon blev nog ganska paff,och jag höll på att dö.. Blir så när man är trött och jobbar för länge:P

Åker nog till Mattmar ganska tidigt imorrn så nu måste jag packa innan jag far igen :)


FÖRRESTEN HAR STUDENT MÖSSORNA KOMMIT :D  Inte länge kvar nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0