Flyter på. . .

allt går fortfarande underbart bra, börjar nästan undra om det vänder snart ? det gör det alltid, trist nog..
Forsov mig iofs imorse, men det gjorde mig ingenting, missade matten bara :)
Tog helg klockan tolv , jobbade med projektarbetet ett tag, nästan klara nu, och sen vidare ner på stan.. Köpte en skinnjacka, leggings och en STUDENTKLÄNNING :D är sjukt nöjd!

Hem o slängde i torktumlarn och sen vidare ner på jobbet som även det gick bra:)
Sitter o funderar på morgondagen just nu ,inget planerat än , så får se vad som händer ;)

Måste även dela med mig av min extremt snygga vurpa i solariumet igår xD
Hade solat klart och är ju såklart lite seg av all värme, ställer ner ena foten på golvet och den andra på kanten för att typ hasa up mig en bit innan jag ställer mig, men jaa, min fotville inte riktigt va där, så halkade o slog knät i kanten :/
Sa till Benita att jag antagligen skulle f¨å ett fett blåmärke där, har ASLÄTT att få blåmärken! Och sagt och gjort.. När jag klev ur bilen hemma och skulle sätta i motorvärmarn kände jag att jag fått världens knöl, som jag sedan upptäckte var alldeles blå och röd :/ Så kan det gå:P


H¨ller på att bli förkyld oxå , mindre bra.. men blir uppvilning nu i helgen så ärjag nog frisk till nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0