Folkan

Kul kväll igår:)
Började förfesta hos Robin och sen gick vi till Anders en sväng innan vi drog på folkan. Massor av Guitarr Hero blev det, sjukt kul:D
Var på folkan tills det stängde och sen gick vi till Anders en sväng för att sen gå vidare ner till Tony, satt där till klockan va fyra nånting innan vi gick hem.
Till största delen väldigt lyckat:D men, som alltid när jag festar med Jimmy, slutade det med massor av tårar och elaka ord:/ vilket resulterade i att jag ockuperade Robins soffa istället. Men när jag vakna imorse gick jag dit så vi prata ut, så nu är det som vanligt igen:)

Ska ner o käka och duscha nu, sen tillbaka till Mörsil ikväll igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0