Funderingar

Mycket att fundera på och tänka igenom nu känns det som.. Studenten närmar sig och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra sen ? VAD VILL JAG ?? Och det är dags att bestämma nu så jag vet hur jag ska göra med lägenheten!? Har kommit så långt till att jag hoppas på jobb på Gotland i sommar, men sen då? och än en gång, LÄGENHETEN? :/ Jag verkligen ÄLSKAR min lägenhet och om jag blir kvar här i stan till hösten vill jag ju självklart ha den kvar, men är det värt att betala hyra för de två månader jag är borta, när jag inte ens vet om jag kommer tillbaka ?
Tre månaders uppsägningstid betyder att -Ska jag ha bort lägenheten till sommaren måste jag säga upp den NU (innan sista Mars) vilket alltså leder till att jag inom två veckor måste bestämma vad jag ska göra, vart jag vill bo, om jag ska jobba eller plugga OM ETT HALVÅR!! Hur i hela världen ska jag kunna veta det nu lixom ? :/
Ska in på Östersunds bostäder nån dag och höra om det går att hyra ut i andra hand över sommaren, och kanske längre? Nån som känner sig sugen på en nyrenoverad tvåa över sommaren ? ;)
Måste få ihop det här nu på nåt sätt, vill verkligen inte säga upp den:(

Och sen är det ju inte bara lägenheten som det blir problem omkring, PENGAR då!? :/ När jag går ut får jag 3596 KRONOR !!! MINDRE varje månad och det suger. Måste hitta ett jobb påfall jag bilr kvar helt enkelt, men som sagt, så vet jag ju inte ens om jag bor kvar här efter sommaren..

Har aldrig riktigt tänkt på vad lättsamt det är att gå i skolan, få sitt studiebidrag och underhållsbidrag och inte behöva fundera på så mycket mer, men faktiskt är det SJUKT LÄTTSAMT ska ni veta!


Fast ändå så sjukt SKÖNT att det snart är slut :D LOVE IT ! och resten ordnar sig nog ska ni se ;)

Kommentarer
Postat av: Lali

läste lite här i din blogg, och kom på en sak: jag kommer sakna dig (och dom andra i klassen) sjukt mycket efter att vi går ut gymnasiet...=( <3

2009-03-18 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0