Gotland nästa ;)

Jobbintervjun idag gick bra känns det som, så blir nog Gotland i sommar :D

Varit på stan på marknad hela dagen idag och barnvakt åt Elina:) Niklas kom hit och kolla på film med mig oxå, mycket trevligt ! :)

Fick panik idag när jag läste Hannas blogg om att nån på skoter krockat med en buss i Ocke:/ MIn lillebror och mina kusiner kör där jämt, och de  flesta andra som kör där känner man ju, så tog inte många sekunder att höra efter så Andreas mådde bra, och sjukt lättad över att höra att det INTE var han! Fick nyss veta att det var Kneten, så sjukt tur att det gick så bra som det gjorde ändå, kunde gått illa.. Skönt att höra du mår bra Kenneth <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0