haha klantigare

Kom inte till Mattmar så tidigt som jag tänkt iaf, men spelade ingen större roll för mamma kom ännu senare.. Satt oss vid tvn och mös med film och mamma berätta hur trist hon tyckte det var att hon skulle hämta Benita i Nälden klockan elva och Andreas i Järpen klockan tolv, så att hon inte skulle hinna vara med mig så länge ändå, nu när jag var hemma för en gångs skull. Efter nån timme skyndar mamma sig på med jackan och stressar iväg för att inte komma för sent. Jag kollar klart på filmen och beger mig sen upp mot rummet i brist på annat. Då ringer hon och berättar att hon är en timme för tidig, haha, klantigt:P Så hon som tyckte det var så trist att fara, missade ännu en timme med mej pga slarv, haha, men blir säkert hemma fler dar i helgen ändå så hon överlever nog.

Känner mig sjukt duktig iaf, att jag är HEMMA en fredagkväll och har tillochmed plockat fram läxorna, inte dåligt gjort:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0