Hatar Östersundsbostäder!

Först stod jag i kö i hundra år för att ens få en lägenhet
Sen fick jag FEL telefontid till bostadsvärdenm, så fick vänta ett bra tag på värmen i lägenheten
Sen skickade jag ett mail och fråga hur det funka om man ville hyra ut i andra hand och fick svaret att "Ring om just ditt ärende" så det gjorde jag. I 19 minuter och 56 sekunder fick jag höra "Ni är fortfarande placerad i kö, men vi svarar så fort vi blir lediga" I helvete heller, dom satt säkert o fika!! o sen när hon väl svarade så pratade vi i 45 sekunder och det enda hon sa var att jag skulle skicka in en ansökan, och det kunde dom alltså INTE skriva i mailet då!?


Barnvakt just nu.. Lisa o pappa kommer nog snart hem. sen blire till o träna på det där förbannade talet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0