jobb. lägenhet. framtiden

Hoppas de ringer snart från Gotland och berättar om jag fårr jobb eller inte.

Får jag jobb och Benita inte hittar nån som vill bo med henne i sommar så blir det nog så att jag säger upp lägenheten :( Om det nu inte är någon som vill hyra den i sommar ?

Har jag ingen lägenhet efter sommaren blir jag nog heller inte kvar i Östersund. Ska söka jobb i Norge med Angelica och fler (vet inte riktigt vilka) och får jag inte där funderar jag nästan på att plugga vidare på en gång?

Så så ligger det till, kvar i Östersund knappt tre månader, sen bär det vidare på obestämd tid.

Har jag deremot kvar lägenheten i höst kanske jag stannar? vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0