Jobb

Slut på nummer nu, så sitter bara o väntar på de ynka callback vi får, segare :/
Har vart sjukt snäll med sis idag , hon ÄLSKAR mig , haha <3

Sjukt trött, skulle kunna somna på studs. Spela spel me Jimmy till sent igår, INTE BRA när man börjar tidigt, emn kul dock:) Jag vann, och han är sämsta förloraren, men söt ändå:) Det är förövrigt världens bästa människa, även fast jag ibland säger mycker dumt. Älskar dig min vän, mitt hjärta <3

Tog mej iväg på gymmet idag, ÄNTLIGEN :D Love it!!
Lyckades glömma gymkortet hemma, klantigare! men hon va snäll och jag fick träna ändå:)

Sagt upp lägenheten nu oxå. Bostadslös i höst, så får se vart jag hamnar dårå?

Även  hunnit med en fika på Pause med Desse och Angelica , myys :)
och inhandlat present till Emil som fyller åtta på torsdag :P

Ska kolla vad Benita skriker i, skiver mer hemma, kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0