Mamma <3

Blir hem till mamma ikväll ändå:) Hon ska in och hämta Christoffer oxå, så slipper bussen vilket är bra då jag blir så förbannat åksjuk:/ Kände även inte för att gå ut när jag är sjuk och har förövrigt använt upp ALLA mina pengar på kläder igår så har inte råd heller. Så va i slutändan ett ganska lätt val, och skulle nu krävas en himla effektiv övertalning från Martinas sida för att få mig stanna, tyvärr älsk, men du får nog kul ändå:) Har iofs redan dricka och vill hemskt gärna träffa en underbarperson, men väger inte upp så pass att jag stannar ändå:/

Sovit asskönt inatt, i SOFFAN, på grund av mitt förgiftade sovrum. Sov länge, vakna av solen:) Hunnit med både hårfärgning och skriva klart PA, så nu är det finslipning på Söndag som gäller, och sen ska vi försöka få ihop allt och sätta in källor och bilagor i veckan, sen ere KLART :D skönt att slippa ha det liggandes över sig..
Nästa steg är svenska talet som MÅSTE vara bra eftersom det är Nationella, som jag inte ens kommit på vad jag ska skriva om än :/ Men det ordnar sig alltid, brukar gå fort bara jag kommer igång:)

Om det är nån som ska hitta på nåt kul i Mörsil ikväll får ni jättegärna höra av er:)
Annars blire lugn hemmakväll med mamma o lillebror<3 kanske Benita o Christoffer oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0