Minnet som sviker ?

NEJ, så var inte fallet!!

La min telefon på bordet igår, för att jag skulle vara tvungen att klättra ner för stegen när alarmet ringde och då förhoppningsvis klara mig undan ännu en försovning:)
Vakna imorse när alarmet ringde, så VISSTE att telefonen var nedanför, fast låg kvar i sängen och tänkte jag skulle kliva upp om en stund. Klev upp, gick på tos och skulle sen hämta mobilen o kolla om nån skickat sms på natten, men kunde INTE hitta den, ÄVEN fast jag kom ihåg precis vart jag lagt den kvällen innan.. Tänkte först jag blivit senil och att det var minnet som svek, och att det då var anledningen till att jag inte kunde hitta mobilen, så väntade ut nästa alarmomgång. Tog inte många minuter, jag HÖRDE ljudet, jag KÄNDE hur bordet vibrerade men kunde FORTFARANDE INTE hitta telefonen !! Fick lite smått panik, trodde jag blivit halvt blind. Lyfta på alla saker på bordet, kollade på golvet, under soffan och SEN hittade jag den! Då hade Jimmy TEJPAT FAST mobilen UNDER bordet!! och där har jag sprungit om kring som en idiot och trott att det är jag som haft minnesluckor, haha:P

och Jimmy, det räknas INTE som nåt romantiskt;) <3


Utgång eller inte utgång, det är frågan ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0