Ovärt

Skulle på krogen igår. Åkte iväg på förfesten, satt där o drack o hade kul. Vakna upp imorse och visste inte vart jag var, hur jag tagit mig dit, om jag varit på krogen eller överhuvudtaget vad jag gjort efter klockan elva på kvällen. Helt klart ovärt!
Så va bara till att erkänna att jag gjort bort mig och fråga Jimmy vad jag gjort. Hade INTE gått på krogen, Martina hade blivit precis lika mkt för full, hade gått hem runt tolv, grinat i en timme utan att vilja säga varför (har ingen aning om varför), sagt att jag INTE behövde nån hink och sen spytt bredvid sängen:/ Pinsammare!
Inte utgång på ett tag nu som det känns.
Tack Jimmy för att du tog hand om mig! Du är guld <3

Jobbat idag, gått ganska bra ändå. Även fast jag mått som en gris.
Talskrivning sen och så chipssvullning framför tvn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0