Psykiskt störd !?

Jag mår SKIT av att tänka på dig och vad fan gör du år det ? Jo, varenda gång vi pratar så berättar du för mig hur jävla dålig och dum och hemsk jag är!! Du får mig att må SÄMRE OCH SÄMRE för varje gång vi hörs, hoppas det känns bra för dig?? Hoppas du mår bättre av att veta att jag mår dåligt !? ALLT du säger SÅRAR så sjukt så du kan aldrig förstå!! och ändå fortsätter du, gång på gång på gång och berättar för mig hur KASS jag är!! Jag är tydligen en psykiskt störd människa!? men vad fan gör det dig till då som inte kan få ur dig ETT ENDA snällt ord, utan fortsätter att trycka mig längre och längre ner!? Men grattis då, du har lyckats! Jag mår KASST, sämre än någonsin, och det är din förtjänst. Hoppas du är nöjd

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig oxå sabina

2009-03-16 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0