Saknad ?

Nyss kommit hem till stan igen.. Pappa ringde och sa han var i Järpen så jag slapp bussen idag :D Han hade tagit en körning till Kall bara  för att han tänkte att jag kunde åka med hem sen sa han:) Tror inte riktigt det var så dock, pengarna spelade nog in en del där oxå:P Fast han dissa ju faktiskt en körning på hemvägen för min skull:) Det var snällt <3


Har kommit fram till att det finns två olika sorters saknad, en positiv och en negativ.
Positiv saknad är när man saknar någon som man vet man kommer få träffa snart igen, och som man vet saknar en tillbaka lika mycket..Sån sorts saknad som man blir glad av att tänka på:) Sen finns det ju negativ saknad. Då man saknar någon som kanske inte alls saknar en tillbaka, någon man kanske inte alls kommer träffa på ett bra tag. Sån saknad blir man inte alls glad av att tänka på, utan mest bara ledsen och deprimerad:/
Hur som helst så saknar jag dig.


Angelica mådde inge bra så mina kvällsplaner sprack. Kom gärna och gör mig sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0