SOOOL :D

Vakna ganska tidigt imorse ändå för att vara jag, solen skiner, jag har inget liftkort, ingen bräda, inga pengar och skotern funkar INTE :@
Men gjorde det bästa av situationen ändå:) Skicka sms till mamma, gick ner och fixa fika, drog på mig längdskidorna och så åkte vi, jag och mamma:) Tre timmar, Två mil och en himla massa SOL senare är jag nu hemma.. Och ni ska veta att det är STORT när jag åker skidor för det är verkligen nåt jag suger på, och därför HATAR., haha.. Men måste säga det var skönt, kan bero på att tempot inte var det snabbaste kanske :P

Nu ska jag skjutsa Andreas till Mörsil, ta en LÅÅÅÅNG dusch, äta god mat och åka vidare hem till stan.. Sara och Angelica kommer även över en sväng ikväll så ska vi göra klart projektarbetet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0