Sömn är typ det bästa som finns ?

Alltså, att sova är faktiskt det bästa jag vet , och det visar ju sig ofta eftersom jag måste erkänna att jag inte alls är så himla bra på att kliva upp på morgonen:/ Antar ni fattar att jag forsov mig imorse, IGEN!

Men måste faktiskt säga att, även fast skolan kanske inte är så jäkla kul jämt, så har jag himla bra lärare ändå:) Mejla Pingis för 10 minuter sen och berättade att jag försovit mig, frågade om jag skulle skynda mig och komma sent eller JOBBA hemma istället. Tog bara nån minut innna han svara och då skriver han att jag INTE behöver komma på skolan, men även att jag INTE behöver jobba hemma, utan han säger till mig att ta det lugnt istället, bättre lärare! :) Skrev även in där i slutet att jag inte heller måste komma imorrn om jag inte vill, utan kan maila vad jag gjort och frågor och jobba hemma då istället:) Fast ska nog gå imorrn iaf, har ändå en lektion innan och är mkt lättare att jobba på skolan:)

När jag ändå är igång kan jag ju  berätta vilken bra mentor jag har också:) Hon är inte en sån där surtant som säger att jag MÅSTE gå på lektionerna och skäller på mig för att jag inte är där..Nej, när Kicki pratade med mig om att jag inte var på vissa lektioner var det istället själva anledningen hon ville ha. Så hon sa istället att, jaa inte att det var OKEJ att inte gå på lektionerna förståss, men att om jag inte gick på en lektion skulle jag skriva varför varje gång, även fast anledningen var kass, och det har jag nu gjort varje gång och hon är nöjd med det, alltså INGET tjat om att jag MÅSTE gå:) Även att när jag prata med henne innan 100-dagars och sa jag inte skulle komma dagen efter för jag skulle va bakis så sa hon inte som en vanlig sur lärare och babbla på om skolplikten, hon sa istället till mig att sjukanmäla mig:P

Så kan faktiskt inte klaga på skolan i den delen som handlar om lärarna, för de är superbra:) Eller bra och bra är dom väl inte allihop, men har ingen surkärring iaf.. Kan iofs inte säga att skolan är kul för det, men det blir ju bättre av det iaf ?

Nää nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag tar mig iväg på svenskan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0