TAL?TAL?TAL :@

Nationella Svenska B Tal. Tisdag. Har jag börjat? NEJ!
Faan, må ta tag i det där nu känner jag :/

Kom nyss he. Ska slänga mig i duschen, visa kläder för Michelle och sen SKA jag skriva det där förbannade talet! Kanske utgång ikväll ? ;)

Åkte till Linda igår, hyrde film o mös framför TV:n :) Gcik ner på stan en sväng, hämta pengar av Jimmy o hälsade på Moxell o dom på krogen. Tänkte åka hem med nattbussen sen, men tänkte att det KANSKE kunde bli kul att gå ut ändå, så va upp till Linda en snabbis och sen ner på O´learys igen och jag säger då det, ALDRIG MER nykter på krogen, helt meningslöst! Kunde lika gärna åkt hem o sovit där när jag tänkte det första gången. Haha, men då vet vi det till nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0