Trött

Kom inte hem förrän typ halv tre igår och så va ja tvungen o ställa klockan idag även fast det är lov :/ Ska va barnvakt, så måste upp snart till mitt hjärta:)
Åkte till Christoffer igår efter jobbet, som för övrigft inte alls gick nå bra:(, eftersom Benita glömt tandborsten och även ville ha sällskap medans de repa. Så snäll som jag är åker jag dit med hennes tandborste:P Plockade upp henne efter vägen o åkte på macken o köpte LITE godis, hmm, Benita köpte godis för 95 KRONOR !! Tur du har pengar xD Åkte hem till Christoffer, kolla lite på Tila, sen kom bandet upp o vi kolla på Torsk på Tallin, eller jaa, typ halva eftersom den sluta funka sen:P Kollade även på Saw 4 innan jag åkte hem. Tröttast nu :/ Men det var trevligt att slippa sitta själv hela kvällen:)

Känner mig lite dum mot mamma att jag varit där nu sen i fredags men bara varit med henne några timmar på eftermiddagen varje dag:/ Men får gottgöra det någon helg sen :)

Sjukt svårt att somna igår även fast jag var sjukt trött:/ Man vänjer sig fort och tycker inte om att sova ensam igen:(

ska upp o va barnvakt nu, skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varje liten minut med dig är guld värd!! Du är ung och då ska man vara mycket med kompisar och göra det man känner för! Mamma finns här, och älskar dig alltid!! Jag tycker att du har mycket tid med din mamma jag! Puss! <3<3<3

2009-03-07 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0