bakis.

Mår inte som en gud direkt, men man mår som man förtjänar har jag hört.
Hade iallafall sjukt kul igår :)  INGA blåmärken hörrni ;)

Jag är sämst, haha. Först och främst så använde jag upp de få kronor jag hade kvar på mobilen på 14 nästan identiska sms, och fick då självklart 14 likadana svar. Sen gick jag runt och va arg på natten för attd et inte funka att ringa och kunde INTE förstå vad som var fel, hmm.. Sak två är att jag var sjukt sugen påmat,köpte kebab och tappade den i golvet innan jag hann äta nåt, bra Sabina. Men hade tur:) Malin och Angelica gick och berättade att vi tappat våran kebab och då fick vi en ny gratis, så Tack Kebabbaren:)

Nää nu blir det sängen en stund innan jag ska vara barnvakt, mår som en apröv:/

Kommentarer
Postat av: melissa

hahaha..

2009-05-16 @ 13:54:41
URL: http://melissaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0