:D

Nyss kommit hem från Hoffas överraskningsfest, var himla skoj:) Jag var nykter för första gången på länge när det är fest, så blev chaffis.. Nyss varit och lämnat grejer till Martina och nu blir det snart sängen:)

Imorrn ska vi städa hela lägenheten, packa klart och sen drar vi till TURKIET !! :D


Satan vad jag hatar falska människor förresten, haha, är skrattretande hur man kan vara egentligen, Benita fattar vad jag menar:) Om man har en åsikt på vad man tycker om något så kan man väl hålla sig till den då!? Inte ställa sig in efter varje situation tycker jag, har jag fel?

Aja, är på så bra humör just nu, så tänker inte fördjupa mej mer i den saken:) Just nu är det mesta bara positivt, klar med skolan! Inget bråk! Turkiet imorgon! Brun till studenten:) Det är inte mycket som skulle kunna göra mitt liv bättre just nu, det är nästan helt perfekt, LOVE IT !


Kommentarer
Postat av: Melissa

Hoppas att ni får det as kul i turkiet! love u

2009-05-23 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0