:D

Inte skrivit på nåra dar nu, har helt enkelt inte haft tid över till datorn , men jag klagar inte :D Haft en Fullproppad helg, men lite extra betoning på full ;D
Nyss sovit en sväng i soffan och måste göra klart mitt engelskatal så orkar inte skriva så långt så drar mig helg den korta versionen:)

I torsdags åkte vi iväg till Angelica och käka tårta på dagen, sen bar det vidare till bowlinghallen, sjukt kul och vann på min bana :) Stressa hem, duscha och gjorde mig iordning och sen bar det av in till stan igen, skulle grilla, men solen svek grillplatsen så käka på Daffys istället innan vi gick vidare till Emil :) Hälsa på Melissa en sväng, gick på sibylla, upp till Christoffer och sen till Pontus, var alltså INTE ner och kolla på brasan:P
Kom hem vid fyra dagen efter, kuta genom duschen och sminka mig igen. Marina kom och hämtade oss halv sex och körde ut oss till dom och överraska Melissa, som fyller år idag:) Vi grillade för första gången i år:) Sen vart det brännboll, och sjukt stolt över mig själv, var den enda som slog homerun, och TVÅ dessutom :D och även att jag sprang i högklackat och var väl inte helt 100 nykter, men kul vare :D Vi drog vidare in mot stan, hamna på g3, hade himla trevligt, även fast det inte blev nån dans för min del..
Kom hem vid ett dan efter och körde samma procedur igen, dusch, smink, packa och åkte till Nälden och grilla hos Sofie:) Förfesta och sen drog vi vidare till dansgalan och hade sjukt roligt, dansa MASSOR:D

Har inte blivit så mkt sömn så sjukt trött och somna på soffans om sagt, men det vare värt;) Ännu en kunghelg!! Men nu blir det nog lugnt ett tag framöver..


och Martina, du har helt rätt , man kan inte både äta kakan och ha det kvar !

Melissas överraskningsfest:)
Snodde bilden av Melissa:P


Grattis kusin :) och lycka till idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0