Dålig start

Försov mig, hann inte sminka mig, inte platta håret:/ FÖRSTA dagen jag går på skolan utan smink, det ni.. Prov, mycket svårare än jag trott. Örhängena jag skulle ha fanns inte kvar, blev andra.. Va tvungen att springa till bussen. KOm hem och såg att det var FEL på örhängena så kan inte ha dom ändå, går det bra idag eller ? :/

Snart kommer Jimmy, sen blire till att börja göra iordning sig inför balen:)



Hatar lögner, men väljer du att ljuga är det ditt problem. I slutändan är det du som drabbas då jag inte längre litar på det du säger.

Nää, ska göra nåt nyttigare nu:)

Kommentarer
Postat av: Marina

När allt är skiiiit, brukar jag försöka påminna mig själv med att -allt sker med mening.

Man kanske inte förstår på en gång vad det var för dum mening som skulle göra livet lite jäkligare just nu. Det kan ta timmar, dagar, månader, år, men till slut så är det solklart -varför det jäklades så där. Det var för att det skulle komma något MYCKET bättre ivägen istället.

Du var underbart vacker idag Sabina. Jimmy också. Lycka till i ditt framtida liv.

Kram från världens bästa moster Marina

2009-05-20 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0