Elina <3

Lisa ringde och mådde inge bra, så jag har haft Elina nu i nån timme:) Vi va ute och gick en sväng, tänkte hälsa på Martina, ringde sjuttielva gånger, men inget svar :/ Så tog bussen hem igen eftersom det var så himla kallt och blåsigt, vill ju inte hon ska bli sjuk:) Och så är det ju smidigt när man åker gratis buss, himla bra påhitt tycker jag :) Iallafall så ringer Martina typ en minut efter jag klivit av bussen, haha, så nu är hon påväg hit:)

Elina leker med ljuslyktorna, försköker få in ljusen igen, men förstår inte riktigt att det bara får plats ett i varje, sötunge:) Hon är verkligen världens sötaste, springer runt i lägenheter och hittar grej efter grej att leka med, stannar upp ibland och ställer sig och vinkar:) Det är ju nästan så man blir sugen att skaffa sig en egen ;) Men det får nog vänta ett tag ändå:)

Kommentarer
Postat av: Marina Eriksson

Hur ska Kennet och Lisa klara sig utan dig hela sommaren!? Tur att iaf Benita finns! Vet du, jag älskar dig Sabina!!!! Ps. Har ett par solglasögon kvar här sedan festen! -Är det dina?

2009-05-08 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0