:)

Det blev pizza igår, inte så komplicerat kanske men guuud så gott:) och så hade hon gjort.. hmm.. vet inte vad de heter.. men saker fyllda med typ skinkost, HUUUR GOTT SOM HELST :D 
Sen perfekt kväll:) Skulle vart så jämt, med dig mår jag bra<3

Haft både konditionstest och styrketester idag och det gick faktiskt bra, wohoo:D
Nutrilett från idag, får se hur det går då.. Och kanske en sväng på gymmet ikväll om Benita eller Martina vill med ?

Fick iaf skjuta upp mitt englskatal till vecka 20, så behöver inte stressa med det än iaf:)

Jag har 17 skoldagar kvar nu , SJUTTON STYCKEN !! vet ni hur lite det är eller ? :D
och bara 16 dagar till balen :)     18 dagar till Turkiet:)      32 dagar till studenten:)


Lyckligare tjej :D



Åker till Mattmar i helgen, och vet ni ? Det är nog SISTA HELGEN jag kommer va där :/ Mamma ska försöka flytta ut innan det sista maj, och i slutet av maj är jag i Turkiet.. Tiden går fortare än man tror! Men ni slipper mig inte, kommer nog dit nån helg då och då sen i höst, även fast inte mamma bor kvar:)

Kommentarer
Postat av: Marina Eriksson

Vafför ska du köra nutrilett?

2009-05-04 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0