:)

Kom nyss in, vart ute i två timmar nu, riktigt stolt över mig själv:)
Gått en sväng med Martina och pratat massor som vi alltid gör, älskar våra samtalsämnen, haha:)

Blir inge Mattmar imorrn iaf, ska vara klippmodell på fredag till Erika:)
Hon va här idag och provade göra baluppsättningen, och måste säga att hon är sjukt duktig! :)






Snart sängen och efterlängtad SÖMN ! Vart sjukt trött nu i flera dar, och nu ska det åtgärdas, ensam hemma och ingen väckarklocka som stör imorrnbitti, funderar starkt på att stänga av mobilen, men nej, klarar inte det tror jag, haha:)

Kommentarer
Postat av: Marina Eriksson

Ja, man kan bara hålla med. Vilken underbar frisyr. Hur vågar du ställa upp som klippmodell så nära balen?

Förresten, du slipper inte mig i sommar även om du hade hoppats på det ;-) Eller egentligen, du kommer att få träffa mig i sommar, bra va! hihi

2009-05-06 @ 23:41:17
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

Kanon snygt må jag säga. Ja få se vi kanske kommer hela släkten någon gång under sommaren till gotland.

Vadå kan vi inte vara utan dig?

2009-05-07 @ 17:06:05
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

Ja kanon snygt. Ja, få se vi kanske kommer hela släkten till Gotland kan vi inte vara utan dig?

2009-05-07 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0