:D

Extrapoäng till mig som klev upp imorse, även fast jag var SJUUUKT TRÖTT !! Duktig när jag vill:)  Iofs bara onödiga lektioner MEN både min sista Matte och Svenska innan Turkiet, och sista veckan räknas väl inte riktigt så kändes verkligen som SISTA :D   Matteprov på Onsdag eftersom jag far, resten av klassen har en vecka efter, men går nog bra:) Imorgon har jag sista Engelskalektionen oxå:) Alltså, det är inte långt kvar nu och jag ÄLSKAR'E :D

Sprang runt på stan med Angelica Martina o Josefine en stund, köpte balväska, och hårspray till uppsättningen:) Kolla efter matchande slips oxå, men utan resultat:/ Martina följde med ut till Valla och blev inlurad i nåt försäljningsbås, haha, jaa, har iaf abonemang från och med om två veckor med ALLTID gratis sms (59kr/mån) MEN känner mig inte lurad iaf, huvudsaken det:) Martina va lite osäker, gick hit, men kom på att hon oxå ville så vi gick tillbaka, haha:) Även att killarna som stod där bjöd med oss ut på krogen ikväll, haha, inte illa pinkat;) Men kände inte för att gå ut och pengarna sviker, så blev ett Nejtack iaf:)

Efter mat, prat och skratt gick vi och kollade på fotbollsträning en sväng, suuperfint väder ju:)  Spenderade mesta tiden efter för att bestämma oss om vi ska ut imorrn eller inte, hmm.. Det lutar mot utgång, men är fortfarande inte säker, får se vad som dyker upp:)

Så även fast jag egentligen borde städat, för det ser ut som en bomb dansat i lägenheten för att sen splittras och slå ut i alla rum, så har kvällen varit fylld av prat och skratt:D  Martina, Det spelar ingen roll hur nere jag är så gör du mig alltid gladare:) FInns ingen jag kan prata med som dig hjärtat <3   Så toppoäng på den kvällen, nu är det bara att invänta nästa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0