För jag trodde..

ett tag att det skulle bli bra, eller iallafall bättre, men nu vet jag inte längre vad jag ska tro?
Vill ha SVARSVARSVARSVAR!!    'Jag vet inte' duger inte längre! 
NEJ du ringde inte, inte idag som du sa, inte i onsdags när du sa och inte i torsdags när du sa.

Nästan inga pengar på mobilen så ni vet varför jag inte svarar på sms.. Så ni som tycker det är värt att ringa kan ringa då istället.

Mer less tjej!
Efter regn kommer solsken, men efter solen kommer regnet tillbaka, eller ?



Kollat på film med Benita Micke o Mattsson ikväll, Sällskapsresan blev det, mysigt:) Trist bara för Micke att bli ifrånkörd två gånger på samma kväll, bättre jag o Benita då ;) Lovar du får vinna nästa, haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0