Hemma

Efter en helt underbar vecka i Turkiet :D
Över 30 grader varje dag och inte en enda regndroppe, kunde inte blivit bättre:) Tack Pappa och Lisa som bjöd <3

Sov så jävla gott inatt, tänk er en vecka utan täcke, som att ligga under ett hårt tunt överkast som liksom skör mot kroppen, inte alls bra, och kallt! Så ni kan ju ana vad jag njöt inatt, mjuk säng, skönt täcke, varmt och mys hela natten:) Underbart!

Även att vädret i Sverige blev bra precis lagomt tills vi kom hem, tack för det!

Skriver kanske mer om resan sen och lägger upp nån bild, men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för festligheterna ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad roligt att er resa blev bra gumman. Välkommen hem.

2009-06-01 @ 07:10:05
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

jag ser så framimot att få träffa er och höra hur ni haft det och se hur bruna ni blivit lääääängtar kram

2009-06-02 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0