He's just not that into you!

Nej, det är han inte, fan.

Dumpa honom, heter den på svenska och måste säga att filmen var SJUKT BRA !!  SeDenSeDenSeDen!! Verkligen ALLT stämde och man får sig massor med tankeställare!
Vet inte vad det är, om jag är typ extra känslig eller nåt, men börjar nästan alltid gråta när jag kollar på filmer där antingen folk blir lyckliga, eller väldigt olyckliga, haha, känner mig sjukt töntig, men så är det :P Satt och fundera på bussen oxå varför jag gråter egentligen, är det glädjetårar för att dom är så lyckliga, eller är det jag som inser att jag inte har det som och att jag saknar det som dom har ?? Tål att funderas på kanske..

"Om han inte ringer när han sagt han ska ringa , då vill han inte prata"     Jävligt smart han Alex:) En sån vän vill jag oxå ha att ringa till när jag har problem!

Hoppas på en braaa helg nu iallafall , stannar tills på måndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0