OTUUR

Först och främst försov jag mig imrse och missade webdesignen. Sket då även i svenskan eftersom jag inte orka tre timmars hål sen, men dom hade tydligen inte gjort nåt viktigt. Åkte till skolan till matten, gick igonóm det sista innan provet och sen gick jag och prata med Janne för att få betyg i projektarbetet, MVG :D Gladare tjej gick tillbaka till matten, räkna några tal och sen vare bara att vänta på engelskan, och talet :/

När vi kom in delade han gruppen i hälften som vanligt, fast blev många färre i gruppen jag skulle hålla tal i så var mycket glad. Nervös som satan över att hålla ett 5-10 min tal på ENGELSKA för en klass jag inte känner, som dessutom läser internationell och är asbra på engelska, så väntade med mitt tal tills de andra läst sina. När vi är två tjejer kvar så går Bengt, lärarn, in i andra klassrummet, och eftersom dom redan var klara så var vi två som var kvar självklart tvungna att hålla våra tal för HELA KLASSEN, typ 30 pers, som jag inte känner!!  Där fick jag för att vilja göra mitt sist! Gick förövrigt inte alls lika bra som jag ville och var sjukt pinsamt, usch !!   MER OTUUUR DÅ ??

Blev iaf på bättre humör sen när jag följde med Linda hem :) Pratade massa strunt och massa minnen som vanligt:) Vet inte hur många gånger vi kollat igenom de där pinsamma bilderna sen åttan, haha, men lika kul är det varje gång.. Vi var så jääävla snygg Linda ;) Hmm, njaa..

Kom hem för ett tag sen, tänkte upp till pappa en sväng, men nää dom hade låst, antar dom gått och lagt sig. Tänkte att jag kunde hämta min vibratone iaf då, men näärå, då hade dom tagit in extranyckeln:/ Är jag upp LITE för ofta kanske ? :P Hmm, haha:)

Det är inte lätt jämt.     Sömn nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, dom där bilderna gör min månad varje gång jag ser dem ska försöka lägga ut dem i helgen om jag hinner;)

2009-05-14 @ 09:42:43
URL: http://lilindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0